A kép és az írás dimenziói

Mindennek van elrendezése. A tartalomszervezés az újságokban, egy művészi alkotás is ilyen. A kommunikáció nem egyoldalú cselekedet, kisebb-nagyobb sikerrel minden esetben megtérül a ráfordított energia. Vizsgálni azt érdemes inkább, hogy kapott-e elég figyelmet az összes kulcsfontosságú tényező, amit az írás következetesen, az alkotó művész átfedésekkel hoz napvilágra.
Ez esetben várható és előre látható a megérdemelt siker is, mert ennek a misztikuma nem az az elvégzett munka, amiért mi megdolgoztunk, és ennek tudatában már egy jelentős eredményhez juthatunk.
A dolgok maguktól is elrendeződnek, illetve a helyükre kerülnek, ezt használja fel minden szellemi és fizikai tevékenységet végző egyaránt.

Különféle oktató módszerek, de egészében inkább lehetőségek egész sora érhető el mára bárhol, nem csak online a klasszikus oktatási módszereken túl, vagy azok mellett, hanem elemeiben vagy a tudás teljes egészét kínálva is. Ezek a lehetőségek lehetővé teszik, hogy saját ütemben haladva válhasson bárki hozzáértővé, vagy legalábbis ütőképes vitapartnerré.

Ez a szemléletmód, azonban akkor is nehezebben fog terjedni, ha minden kapu tárva nyitva áll bárki számára, ha nem érkezik meg a megfelelően kommunikált impulzus.
Ennek egyetlen módja a reklámtevékenység, vagyis az ajánlás bármely formája, ami igazodik a célközönség általános befogadóképességéhez is, mind az érdeklődők, mind pedig az aktív művelők oldaláról.

Ez az a fontos terep, amiben egy platformnak nevezhető online vagy offline terep, ami aktív, és passzív művelő szerepkört is birtokol egyéni arányokban. A választás tehát fontos.

Ha megvan a megfelelő impulzus, akkor már egy eleve élő érdeklődéssel nézhetünk a fentebb említett terep után információ, ismeretek vagy a tudás megszerzése érdekében. Itt dől el, hogy a motiváció, ami effelé irányított bennünket elég-e ahhoz, hogy pusztán érdeklődőből bennfentessé váljunk, és hogy milyen lehetőségek várnak majd ránk ezen az újabb hosszú úton.
Bátran állítható, hogy a közösség és a kommunikáció olyan partner és eszköz mindebben, amiknek a minőségi kritériumai rengeteg vesződségtől kímélhetnek meg, és egyidőben erősíthetik az igazán lényegi elemeket is.
Ez általánosságban igaz mindenkor, de az alkotói munkára a szerepköreivel együtt talán még inkább.

Rovatok:

Kategóriák:

Forrás: